תופעת הפריצות לבתים: כיצד להתנהל בטוח בחג הפסח


תופעת הפריצות לבתים הינה תופעה מדאיגה ביותר על הקהל הישראלי. הפורצים מתוחכמים, לרוב הם פועלים בשקט, לעיתים בכוח ולעיתים בעורמה.
ההצלחה של הפורץ תלויה רבות במידע מקדים שהוא מגייס. אחד מהשלבים הראשונים בכל מבצע פריצה מוצלח הוא לאתר את היעד האטרקטיבי ביותר. מידע מקדים הוא שם המשחק: איזה רכב חונה מחוץ לבית, שעות הכניסה והיציאה של הדיירים, יציאת המשפחה לחופשה/חג מהם מנגנוני הגנה של הבית ועוד.

נעילה חכמה ובטוחה דרך האפליקציה - רב בריח


לאחרונה ערכה חברת הסקרים ipsos סקר שבדק האם הישראלים מגנים על בתיהם מפני פריצות כשהם יוצאים לחופשה.
בסקר נמצא כי למעלה מ-90% מהישראלים נוהגים לספר מראש לחברים, משפחה ומכרים שהם עומדים לצאת לחופשה. עוד נמצא כי מעל 43% נוהגים לתעד את חופשתם ברשתות החברתיות בזמן שהם בחופשה.
כמו כן, באשר לשאלה אלו פעולות אתה נוקט לבצע לפני היציאה לחופשה נמצא כי מעל 40% מהישראלים נוהגים לבקש מחבר או קרוב משפחה שיעברו בדירתם אחת לכמה ימים בזמן שהם בחופשה, 31.9% נוהגים להשאיר תאורה דולקת בבית ומעל 38% מהנשאלים כלל לא נוקטים באף פעולה בטרם היציאה לחופשה.

אפליקציות ופתרונות טכנולוגיים מציעים פתרונות מתקדמים לשמירה על הבית ומספקים מידע מכל מקום ובכל זמן.

ראו כמה פתרונות טכנולוגיים שיכולים לעזור בשליטה ושמירה:

מנעול חכם לוקאפ מבית רב-בריח

מנעול חכם לדלת הוא פתרון מעולה שמספק שליטה על דלת הכניסה. מספיק להשאיר את המפתחות מתחת לשטיח או בארון החשמל – מקומות שגם הפורצים מכירים. המנעול החכם, לוקאפ של רב-בריח לדוגמא, מאפשר פתיחה ונעילה של דלת הכניסה ללא תלות במפתח באמצעות אפליקציה, כניסה באמצעות טביעת אצבע או קוד ומאפשר מגוון רחב של אפשרויות ניהול פשוטות ונוחות, כולל תזמון כניסות ויציאות באמצעות שליחת מפתח וירטואלי לזמן מוגבל.

מערכת מנעול חכם לוקאפ + קודן משולב - רב בריח
חבילת חג בטוחה במחיר מבצע הכוללת: ערכת לוקאפ מלאה עם קודן ביומטרי, פעמון חכם ומשלוח חינם .

עם המנעול החכם, תוכלו לדעת בדיוק מי נכנס לביתך ובאיזו שעה, מבלי להפקיר את המפתח במקומות שאינם בטוחים.

פעמון דלת חכם

פעמון דלת חכם משלב טכנולוגיה מתקדמת עם נוחות ויעילות. הוא מופעל באמצעות אפליקציה הניתנת להפעלה מכל מקום בעולם, מה שמאפשר לך לשלוט בביתך גם כאשר אתה לא בקרבת מקום. בנוסף, הפעמון מצויד ברזולוציה HD עם ראיית לילה, חיישן PIR לזיהוי תנועה, ואפשרות להקלטת וידאו וצילום תמונה. כל זאת, בזכות אפליקציית TUYA הפועלת על מכשירי אנדרואיד או אייפון. לרכישה אונליין לחץ

עינית דיגיטלית חכמה

עינית דיגיטלית חכמה היא עוד כלי טכנולוגי שיכול לשפר את בטיחות אצל בני הבית.  בעזרתה תוכלו לראות מי נמצא מאחורי הדלת בצורה חדה ומוגדלת מכל מקום בעולם. חשוב לציין כי העינית מתאימה לשימוש גם על ידי ילדים ואנשים שאינם מסוגלים להגיע לעינית הדלת.

עינית דיגיטלית חכמה - רב בריח
כך תוכל תמיד לשלוט ולבדוק מי נמצא מאחורי הדלת לפני שפותחים בצורה נוחה ויעילה.

פתרונות אלו הם פתרונות שלא דורשים השקעה גדולה ולקראת החג זמינים לרכישה באתר בהנחות חגיגיות ושוות

התנהלות בטחה ברשת

רובנו משתפים ברשת החברתית אודות החופשות והאירועים בזמן אמת. מידע זה מאפשר לפורצים תכנון מדויק היכן אנחנו נמצאים. כדאי לחשוב פעמיים לפני שיתופים כאלה ואולי לשמור את התמונות מהחופשה לאחר החזרה הביתה. גם העלאה של תמונות חתונה וחניית רכב "חתן-כלה" מחוץ לבית הוא בגדר "פירצה" הקוראת לגנב. כדאי לחשוב על הדברים הללו מראש ולנהוג בחוכמה ובאחראיות.

מערכות בית חכמות

מערכות בית חכמות מאפשרות יצירת תרחישים שונים שיפעלו אוטומטית גם כשאינם בבית לתקופה ארוכה. כדאי לייצר תרחיש של הדלקה וכיבוי של התאורה בשעות היום והערב, הורדה ועלייה של התריסים וכדומה – כל אלו ייצרו תחושת "חיים" בבית.

עם השילוב הנכון של פתרונות טכנולוגיים ואחריות אישית, תוכל לשמור על ביתך בטוח וליהנות מחגים שלווים ובטוחים.

תמיד כדאי לבחור בחברה בטוחה ומוכרת ולא לבחור ביצרנים שאינם אמינים ומקצועני.

לפרטים נוספים ורכישהלחצו כאן

להשארת פרטים ופניה לסוכני המכירות- לחצו כאן

* מחקר מיצג חברת ipsos יולי 2020

הכתבה באדיבות המומחים של רב-בריח